Регламент Інтернет-магазину 3DDevice
1. Вступні положення
- Інтернет-магазин 3DDevice, доступний за адресою https://3ddevice.com.ua, є платформою продажів 3DDevice.
- Ці Правила адресовані Споживачам та Підприємцям, які використовують Магазин, і визначають правила користування Інтернет-магазином, а також правила та порядок укладення договорів купівлі-продажу з Клієнтом на відстані через Магазин.
- Інформація про компанію 3DDevice:
- ФОП Константинов Максим Микитович
- КОД - 2685516515
- UA923052990000026002040135431
- АТ КБ «ПриватБанк»
- 03057 м. Київ, вул. О.Довженка, буд. 3, оф. Д-3-25
2. Визначення
- Споживач - фізична особа, що укладає з Продавцем договір у складі Магазину, предмет якого безпосередньо не пов’язаний з його господарською або професійною діяльністю.
- Продавець - фізична особа, яка веде бізнес від імені компанії 3DDevice.
- Клієнт - кожна організація, яка здійснює покупки через Магазин.
- Підприємець - фізична особа, юридична особа та організаційна одиниця, що не є юридичною особою, окремий закон якої надає правоздатність, здійснюючи від свого імені господарську діяльність, яка використовує Магазин.
- Магазин - Інтернет-магазин, що управляється Продавцем за Інтернет-адресою 3ddevice.com.ua.
- Дистанційний контракт - контракт, укладений із Покупцем як частина організованої системи укладання дистанційних контрактів (у складі Магазину), без одночасної фізичної присутності сторін, з єдиним використанням одного або декількох засобів дистанційного зв'язку вгору до укладення договору включно.
- Нормативні акти - ці Правила магазину.
- Замовлення - заява Клієнта про волевиявлення, подана через Форму замовлення і спрямована безпосередньо на укладення Договору купівлі-продажу Товару або Товарів з Продавцем.
- Обліковий запис - обліковий запис (акаунт) Клієнта в Магазині, який містить дані, надані Клієнтом, та інформацію про Замовлення, розміщені ним у Магазині.
- Реєстраційна форма - форма, доступна в Магазині, що дозволяє створити Обліковий запис.
- Форма замовлення - інтерактивна форма, доступна в Магазині, що дозволяє розміщувати Замовлення, зокрема шляхом додавання Товарів до Кошика та визначення умов Договору купівлі-продажу, включаючи спосіб доставки та оплати.
- Кошик – елемент програмного забезпечення Магазину, в якому видно вибрані для придбання Товари, а також можна визначити та змінити дані Замовлення, зокрема кількість Товарів.
- Товар - рухомий предмет/послуга, доступний у Магазині, який є предметом Договору купівлі-продажу між Клієнтом і Продавцем.
- Договір купівлі-продажу - договір купівлі-продажу товару, укладений або укладений між Клієнтом та Продавцем через Інтернет-магазин. Угода про продаж також означає - відповідно до особливостей Товару - договір про надання послуг та контракт на конкретну роботу.
3. Зв’язок із Магазином
- Адреса Продавця: м. Київ, ст. м. Шулявська вул А. Довженка, 3.
- Електронна адреса Продавця: info@3ddevice.com.ua.
- Номер телефону Продавця: +380503721221.
- Номер банківського рахунку Продавця: UA923052990000026002040135431.
- Клієнт може спілкуватися з Продавцем, використовуючи адреси та номери телефонів, вказані в цьому параграфі.
- Клієнт може спілкуватися з Продавцем телефоном між 10:00 та 18:00 від понеділка до п'ятниці.
4. Технічні вимоги
- Щоб користуватися Магазином, включаючи перегляд асортименту Магазину та розміщення Замовлень на Товари, Ви повинні мати:
- термінальний пристрій з доступом до Інтернету та веб-браузер, такий як Microsoft Edge, Chrome, Opera;
- активний обліковий запис електронної пошти (e-mail);
- увімкнену підтримку файлів cookies;
- встановлену програму FlashPlayer.
5. Загальна інформація
- Продавець, у повному обсязі, дозволеному законодавством, не несе відповідальності за будь-які збої, включаючи перебої у функціонуванні Магазину, спричинені форс-мажорними обставинами, незаконними діями третіх осіб або несумісністю Інтернет-магазину з технічною інфраструктурою Покупця.
- Перегляд асортименту Магазину не вимагає створення Облікового запису. Розміщувати замовлення Покупцем товарів в асортименті Магазину можливо або після створення Облікового запису відповідно до положень §6 Регламенту, або шляхом надання необхідних персональних та адресних даних, що дозволяють виконати Замовлення без створення Облікового запису.
- Ціни, подані в Магазині, вказані в українських гривнях.
- Кінцева (остаточна) сума, яку повинен сплатити Клієнт, складається із ціни Товару та вартості доставки (включаючи плату за транспорт, доставку та поштові послуги), про що Клієнту повідомляється на веб-сайті Магазину при розміщенні замовлення, включаючи момент вираження волі бути зобов'язаним Договором купівлі-продажу.
- У разі Угоди, яка охоплює підписку або надання послуг на невизначений період, кінцевою (остаточною) ціною є загальна ціна, включаючи всі платежі за розрахунковий період.
- Коли природа предмета Договору не дозволяє, судячи обґрунтовано, розрахувати кінцеву (остаточну) ціну заздалегідь, інформацію про спосіб, яким буде розрахована ціна, а також плату за транспорт, доставку, поштові послуги та інші витрати будуть вказані в Магазині в описі товару.
6. Створення Облікового запису в Магазині
- Щоб створити Обліковий запис у Магазині, ви повинні заповнити Реєстраційну форму. Необхідно надати такі дані: ім'я та прізвище/назва компанії, адреса/зареєстрований офіс компанії, адреса доставки товарів, якщо вона відрізняється від адреси/місцезнаходження компанії, адреса електронної пошти, номер телефону для контакту, реєстраційні дані для компаній.
- Створення Облікового запису в Магазині безкоштовне.
- Вхід в Обліковий запис здійснюється шляхом введення логіну та паролю, встановлених у Реєстраційній формі.
- Клієнт може в будь-який час, не вказавши причин і не несучи ніяких зборів, видалити Обліковий запис, надіславши відповідний запит Продавцю, зокрема електронною поштою або письмово на адреси, вказані в §3.
7. Правила розміщення Замовлення
- Для того, щоб зробити замовлення:
- увійти в Магазин (необов’язково);
- обрати Товар, що є предметом Замовлення, а потім натиснути кнопку "Додати в кошик" (або еквівалент);
- увійти в систему або скористатися можливістю розміщення Замовлення без реєстрації;
- якщо обрано варіант розміщення Замовлення без реєстрації - заповніть Бланк замовлення, ввівши дані одержувача Замовлення та адресу, на яку повинен бути доставлений Товар, виберіть тип відвантаження (спосіб доставки Товару), введіть дані рахунку, якщо вони відрізняються від даних одержувача;
- натиснути кнопку «Замовити та оплатити» та підтвердити Замовлення, натиснувши посилання, надіслане в електронному листі e-mail;
- вибрати один із доступних способів оплати та, залежно від способу оплати, сплатити замовлення протягом певного періоду, відповідно до §8 п. 3.
8. Пропоновані способи доставки та оплати
- Покупець може використовувати такі способи доставки або отримання замовленого Товару::
- кур'єрська служба (Нова Пошта, ІнТайм);
- кур'єрська доставка;
- самовивіз особисто за адресою: м. Київ, ст. м. Шулявська вул А. Довженка, 3.
- Покупець може використовувати такі способи оплати:
- Рахунок-фактура;
- Готівковий розрахунок;
- Післяплати;
- Банківська картка.
- Якщо потрібно повернути кошти:
- за транзакцію, здійснену Клієнтом за допомогою платіжної картки, Продавець поверне її на рахунок;
- банківський рахунок, прив'язаний до платіжної картки Покупця.
- Детальну інформацію про способи доставки та прийнятні способи оплати можна знайти на веб-сайті Магазину.
9. Виконання Договору купівлі-продажу
- Укладення Договору купівлі-продажу між Клієнтом і Продавцем відбувається після того, як Клієнт розмістив Замовлення за допомогою Бланку замовлення в Інтернет-магазині відповідно до § 7 Регламенту.
- Після розміщення Замовлення Продавець негайно підтверджує його отримання та одночасно приймає Замовлення до виконання. Підтвердження отримання Замовлення та прийняття його до реалізації відбувається шляхом надсилання Покупцеві відповідного електронного листа на електронну адресу Покупця, вказану при розміщенні Замовлення, яке містить щонайменше декларацію Продавця про отримання Замовлення та його прийняття для реалізації та підтвердження укладення Договору купівлі-продажу. Після отримання вищезазначеного електронного листа Покупцем між Покупцем та Продавцем укладається Договір купівлі-продажу.
- Якщо Клієнт обере:
- оплату банківським переказом, електронним платежем або оплату кредитною карткою, Клієнт зобов’язаний здійснити платіж протягом 7 календарних днів з дати угоди про продаж - інакше Замовлення буде скасовано;
- оплату накладеним платежем, Покупець зобов'язаний здійснити оплату при отриманні посилки;
- готівковий платіж під час особистого самовивозу, Покупець зобов’язаний здійснити платіж при доставці протягом 7 днів з дати отримання інформації про готовність відвантаження до прийому;
- Якщо Покупець обрав спосіб доставки, відмінний від самовивозу, Товар буде відправлений Продавцем протягом часу, зазначеного в його описі (з урахуванням пункту 5 цього розділу), способом, обраним Покупцем при розміщенні Замовлення;
- У разі замовлення Товарів з різними термінами доставки, Покупець має можливість вимагати доставки Товарів частинами або доставки всіх Товарів після завершення всього Замовлення.
- Початок періоду доставки Товару Покупцю розраховується наступним чином:
- якщо Покупець вибирає спосіб оплати за допомогою банківського переказу або платіжної картки, час обробки замовлення відлічується з дати зарахування на рахунок Продавця або розрахунковий рахунок Продавця;
- якщо Покупець обирає спосіб оплати при доставці - з дати укладення Договору купівлі-продажу.
- Якщо Клієнт обирає особистий самовивіз Товару, Товар буде готовий до інкасації Покупцем протягом часу, зазначеного в описі Товару. Покупець буде додатково проінформований Продавцем про готовність Товару до забору, надіславши відповідне електронне повідомлення на електронну адресу Покупця, вказану під час розміщення Замовлення.
- У разі замовлення Товарів з різними термінами готовності до відвантаження, Покупець може забрати Товари частинами (залежно від готовності до відвантаження) або забрати всі Товари після завершення всього Замовлення.
- Початок періоду готовності Товару до забору Покупцем розраховується таким чином:
- якщо Покупець обирає спосіб оплати за допомогою банківського переказу, електронного платежу або платіжної картки - з дати зарахування коштів на рахунок Продавця;
- якщо Покупець обирає спосіб оплати готівкою із особистим самовивозом, - з дати укладення Договору купівлі-продажу.
- Доставка Товару відбувається тільки в межах України.
- Доставка Товару Покупцю є платною, якщо Договір купівлі-продажу не передбачає інше. Витрати на доставку товару (включаючи плату за транспорт, доставку та поштові послуги) зазначаються Покупцеві на Веб-сайті Інтернет-магазину при оформленні Замовлення, в тому числі коли Покупець виявляє свою волю бути пов'язаним Угодою Продажу.
- Персональне отримання Товару Покупцем є безкоштовним.
10. Право відмови від Договору
- Споживач може відмовитися від Договору купівлі-продажу протягом 14 днів без пояснення причин відповідно до норм Закону України «Про захист прав споживачів».
- Відлік обмеження часу, зазначеного в пункті 1 починається з доставки Товару Споживачу або особі, крім визначеного ним перевізника.
- У випадку Угоди, яка включає багато Товарів, які постачаються окремо, партіями або частинами, обмеження часу, зазначене у пункті 1 починається з доставки останнього Товару, партії або частини.
- У випадку Угоди, яка полягає у регулярній поставці Товарів протягом визначеного періоду (передплата), дата, зазначена в пункті 1 відліковується від поставки першої партії.
- Споживач може відмовитись від Угоди, подавши Продавцю заяву про відмову від Угоди. Щоб дотриматися строку для відмови від Угоди, Споживачу достатньо надіслати заяву до закінчення цього терміну.
- Заяву можна надіслати звичайною поштою, факсом або в електронному вигляді, надіславши на адресу електронної пошти Продавця або надіславши її на веб-сайті Продавця - контактні дані Продавця вказані в §3. Заява також може бути подана у Формі зворотного зв'язку на сторінці «Контакти» на сайті Продавця.
- Якщо Споживач надсилає декларацію електронною поштою, Продавець негайно надсилає Споживачу на електронну адресу, надану Споживачем, підтвердження отримання декларації про відмову від Договору.
- Наслідки відмови від Угоди: Якщо через характер Товару його неможливо повернути звичайною поштою, інформація про це, а також витрати на повернення Товару буде включена в опис Товару в магазин.
- Право відмовитись від Дистанційного договору не має права Споживача щодо Договору: в якому предметом послуги є невиготовлений виріб, виготовлений відповідно до специфікації Споживача або слугує для задоволення його індивідуальних потреб.
- У разі відмови від Дистанційної Угоди, вважатиметься, що Угода не була укладена.
- У разі відмови від Договору Продавець повинен негайно повернути Споживачеві не пізніше ніж протягом 14 днів з дня отримання заяви Споживача про вихід з Договору всі платежі, здійснені ним, включаючи витрати доставки Товару, за винятком додаткових витрат, обумовлених вибором Споживача способом доставки, відмінним від найдешевшого звичайного способу доставки, запропонованого Продавцем.
- Відшкодування збитків здійснюватиметься Продавцем із використанням тих самих способів оплати, які використовував Споживач у початковій транзакції, якщо Споживач прямо не погодився на інше рішення, яке не передбачає для нього жодних витрат.
- Продавець може утримати відшкодування, доки Товар не буде повернутий або поки йому не буде надано підтвердження його повернення, залежно від того, що трапиться раніше.
- Споживач повинен негайно повернути Товар на адресу Продавця, передбачену цим Регламентом, не пізніше 14 днів з дня, коли він повідомив Продавця про вихід з Угоди. Кінцевий термін буде дотримано, якщо Споживач відправить Товар назад протягом 14 днів.
- Споживач несе прямі витрати на повернення Товару, включаючи витрати на повернення Товару, якщо через його природу Товар не міг бути повернутий звичайною поштою.
- Споживач несе відповідальність лише за зменшення вартості Товару в результаті використання його іншим чином,
ніж це було необхідно для встановлення природи, характеристик та функціонування Товару:
- в якому предметом послуги є Товар, що доставляється в герметичній упаковці, який не може бути повернутий після відкриття упаковки через причини охорони здоров'я або гігієни, якщо упаковка була відкрита після доставки;
- в якому предметом послуги є предмет, який швидко псується або має короткий термін зберігання;
- за надання послуг, якщо Продавець повністю виконав послугу з явної згоди Споживача, який був повідомлений перед початком послуги, що після того, як Продавець виконав послугу, він втратить право відмовитись від Угоди;
- у яких ціна або винагорода залежать від коливань на фінансовому ринку, над якими Продавець не має контролю і які можуть відбутися до закінчення терміну відмови від Угоди;
- в яких предметом послуги є предмети, які після доставки через свою природу нерозривно пов’язані з іншими предметами;
- в якому предметом послуги є алкогольні напої, ціна яких була узгоджена при укладенні договору купівлі-продажу, і доставка яких може відбутися лише через 30 днів, і вартість яких залежить від коливань на ринку над якими Продавець не має контролю;
- в якому предметом послуги є звукові або візуальні записи або комп'ютерне програмне забезпечення, що доставляється в герметичній упаковці, якщо пакет був відкритий після доставки;
- для доставки газет, періодичних видань чи журналів, за винятком контрактів на передплату;
- за доставку цифрового контенту, який не записаний на матеріальному носії, якщо виконання розпочалось з явної згоди Споживача до закінчення строку відмови від договору та після повідомлення Продавця про втрату права на відмову від Договору.
11. Скарги та гарантії
- Угода про продаж охоплює нові Товари.
- Продавець зобов’язаний надати Покупцеві Товар без дефектів.
- У разі дефекту Товару, придбаного у Продавця, Покупець має право подати рекламацію на підставі положень про гарантію, що містяться в Законі України «Про захист прав споживачів». Якщо Покупець є Підприємцем, сторони виключають відповідальність за гарантією.
- Скарги слід подавати в письмовій або електронній формі на адреси Продавця, передбачені цим Регламентом.
- Рекомендується включити до скарги, серед іншого, короткий опис дефекту, обставини (включаючи дату) його виникнення, деталі Покупця, що подає скаргу, та запит Покупця у зв’язку з дефектом товару.
- Продавець відповість на скаргу негайно, а якщо Покупець є Споживачем - не пізніше 14 днів. Якщо Покупець є Споживачем, а Продавець не відповідає на скаргу протягом 14 днів, вважається, що запит Покупець вважався обґрунтованим.
- Товари, повернуті в рамках процедури розгляду скарги, слід надсилати за адресою: вулиця м. Київ, ст. м. Шулявська вул А. Довженка, 3.
- Якщо на Товар надана гарантія, інформація про нього та його зміст буде включена в опис Продукту в Магазині. Продавець також додає гарантійний талон до проданого Товару.
12. Персональні дані в Інтернет-магазині
- Адміністрування, обробка та захист персональних даних клієнтів здійснюються відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних» від 1 червня 2010 р. № 2297‑VI, у т. ч. згідно з Директивою 2016/679 (GDPR), імплементованою в законодавство України на підставі Угоди про асоціацію між Україною та ЄС.
- Розміщуючи замовлення – клієнт надає добровільну згоду на обробку персональних даних для цілей виконання договору купівлі‑продажу або на маркетингові цілі за окремою згодою, згідно зі статтями 6 і 7 GDPR та ст. 6 і 11‑12 Закону України № 2297‑VI.
- Адміністратором персональних даних є продавець‑оператор інтернет‑магазину який забезпечує їх обробку виключно з метою виконання договору або з дотриманням добровільної згоди клієнта для маркетингу.
- Отримувачами персональних даних можуть стати:
- служби доставки та кур’єрські компанії за наявності доставки фізичного товару;
- платіжні оператори та банки за наявності електронної чи карткової форми оплати.
- Повний перелік третіх сторін, яким можуть передаватися дані, наведено в політиці конфіденційності сайту.
- Клієнту забезпечується реалізація прав згідно зі статтями 15–22 GDPR: доступ до даних, внесення змін, видалення, обмеження обробки, заперечення обробки, право на переносимість даних
- Надання персональних даних є добровільним однак відмова надати дані, необхідні для укладання договору, унеможливлює його оформлення.
- Детальні правила обробки, зберігання, обміну персональними даними викладені в політиці конфіденційності.
13. Заключні положення
- Угоди, укладені через Інтернет-магазин, укладаються українською мовою.
- Продавець залишає за собою право вносити зміни до Регламенту з важливих причин, тобто: змін у законодавстві, змін у способах оплати та доставки - наскільки ці зміни впливають на імплементацію положень цього Регламенту.
- У питаннях, не передбачених цими Правилами, застосовуються загальновизнані положення українського законодавства, зокрема: Цивільний кодекс; Закон про права споживачів, Закон про захист персональних даних.